


- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- Jak reklamovat zboží
REKLAMACE u internetového obchodu Garnýže24.cz provozovaného na internetové adrese www.garnyze24.cz
Jak reklamovat vadu výrobku?
Může se stát, že se ve výrobě něco nepovedlo. My se však budeme snažit, abyste i přesto byli spokojení.
Níže uvádíme pár bodů vedoucích k Vaší spokojenosti při reklamaci vady zboží.
Co je třeba udělat na Vaší straně?
- Vyplnit Reklamační formulář, Buď on-line, nebo si vytiskněte tento v PDF verzi a vyplňte ručně.
- Vložit vyplněný formulář k reklamovanému zboží. Nemáte-li možnost tisku, vyfoťte a pošlete emailem na reklamace@garnyze24.cz.
- Řádně zabalené zboží odeslat (na vlastní náklady)
Adresa pro doručení reklamací je následující:
Garnyze24.cz
Čs. Armády 219/20
743 01 Bílovec
Zboží dobře zabalte, tak aby nedošlo v rámci přepravy k nějakému dalšímu poškození zboží. V případě, že jste si vytiskli PDF verzi a vyplňovali ručně, jeden z formulářů přiložte do balíku.
Jak budou postupovat Garnýže24.cz?
- Potvrdíme Vám, že jsme zboží k reklamaci přijali.
- Budeme komunikovat způsob vyřízení reklamace s dodavatelem a průběžně Vás informovat.
- Reklamace bude vyřízena jedním z následujících způsobů:
- zboží bude opraveno,
- opravené zboží zašleme my (případně dodavatel) na Vámi udanou adresu ve formuláři.
- Bude rozhodnuto o výměně za nové,
- nové zboží zašleme my (případně dodavatel) na Vámi udanou adresu ve formuláři.
- Bude rozhodnuto o vrácení peněz (pokud není nové zboží dostupné),
- vrátíme Vám částku odpovídající dané položce na vystavené faktuře. Peníze vracíme ihned = obvykle v rámci 1-3 pracovních dnů.
- zboží bude opraveno,
- O způsobu vyřízení reklamace Vás budeme informovat.
- Bude-li třeba, spojíme se s Vámi...
Pokud si chcete přečíst více, řídíme se Reklamačním řádem.
Postup můžete konzultovat na telefonu +420 739 007 775 nebo emailem reklamace@garnyze24.cz
Jednodušší to být nemůže a věříme, že i tato zkušenost s naším eshopem bude pro Vás pozitivní 😉
Online reklamační formulář:
Vyplňte interaktivní formulář on-line