


- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- Doprava a platba
DOPRAVA A PLATBY ZA GARNÝŽE
Dopravu zajišťujeme smluvními přepravními službami PPL, Zásilkovna a TOPTRANS. Zboží do jeho délky 200cm je přepravní služba obvykle zajišťována společností PPL a společností Zásilkovna. Nad 200cm výšky pak společností TOPTRANS.Tyto tři přepravní společnosti se nám v průběhu několika let osvědčili a považujeme je za nejbezpečenější.
DOPRAVA ZDARMA!
Při objednávce nad 2500 Kč bez DPH Vám objednané zboží zašleme zdarma! Vy platíte jen 45Kč u dobírky a poplatek za dopravu hradíme my. V případě platby převodem neplatíte nic!
Při doručení prosím zásilku vždy pozorně prohlédněte. Pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, otevřete jej prosím v přítomnosti kurýra a bude-li zboží poškozeno, odmítněte je převzít.
Pokud balík s poškozením převezmete a případné poškození způsobené v průběhu dopravy objevíte později, nemůže dopravní společnost reklamaci uznat.
1. Způsoby platby
Způsob platby si zvolíte v závěru objednávacího procesu. Nabízíme Vám následující možnosti placení:
a) Dobírkou – za zboží zaplatíte při převzetí zboží kurýrovi spediční firmy Toptrans. V případě platby na dobírku účtujeme ve všech případech dobírkovné 45,-Kč.
b) Bankovním převodem – jakmile odešlete svou objednávku, automaticky od nás obdržíte na zadaný e-mail potvrzení o přijetí. Preferujete-li platbu bankovním převodem, obdržíte následně e-mailem výzvu k úhradě objednávky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést.
Platba je zcela zdarma!
V případě doručení peněžní částky na náš účet obdržíte potvrzující email o platbě.
2. Doručení přepravní společností (dále „přepravce“)
Standardní dodací termín prostřednictvím dopravní společnosti je následující pracovní den po dni, kdy byla zásilka přepravci předána. Běžná doba dodání je mezi 8:00 a 16:00.
Ve vybraných městech ČR, kde má přepravce rozvozové středisko lze prodávajího požádat o dodání zásilky odpolední rozvážkou v rozmezí 16:00 až 20:00. Zájem o dodání odpolední rozvážkou prosím uveďte do poznámky v závěru objednávacího procesu.
O odeslání vašich garnýží budete vždy předem informováni a to emailem. V den dodání budete také kontaktováni řidičem telefonicky na telefonní číslo uvedené v kontaktních údajích.
Pokud zásilka nebude kupujícím od přepravce převzata, bude navrácena prodávajícímu, prodávající má v tomto případě právo objednávku zrušit a žádat po kupujícím úhradu dopravného v plné výši tam i zpět.
Nebude-li dopravné kupujícím uhrazeno na účet prodávajícího do 10 dní ode dne, kdy zásilka nebyla kupujícím převzata, je prodávající oprávněn účtovat kupujícímu penále z prodlení ve výši 1% z ceny dopravy za každý (i započatý) den prodlení.
Platební brána GoPay
platby za zboží rychle a pohodlně, zcela bez poplatků. Více na GoPay.cz
Výhody pro zákazníky:
- konec otravných formulářů
- stačí pár kliknutí pro pohodlnou a rychlou platbu
- automatizovaný proces běžící online
- bezpečnost Vašich údajů - bezpečnost je u nás na prvním, druhém i třetím místě. Jde přeci o peníze
- nakupovat můžete kdekoliv
- rychlá expedice zboží
Loga kvalitních služeb:
logo platební brány GoPay: | ![]() |
loga karetních asociací:
| |
loga 3D Secure:
| ![]() ![]() |
V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat na +420 739 007 775