


- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- Jak odstoupit od kupní smlouvy
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY s internetovým obchodem Garnýže.cz provozovaným na internetové adrese www.garnyze24.cz
Jak odstoupit od kupní smlouvy?
Mohlo se stát, že jste se s výběrem netrefili či jste někoho obdarovali a ten již danou věc má, nelíbí se mu anebo prostě máte jiný důvod pro vrácení zboží. My se na Vás zlobit nebudeme, přejeme si, abyste byli spokojení i s takovou zkušeností s naším obchodem.
Na odstoupení od kupní smlouvy máte u Garnýže24.cz 30 dní.
Níže uvádíme pár bodů vedoucích k Vaší spokojenosti při vrácení zboží.
Nebojte, rozhodně Vám nechceme proces reklamace znepříjemňovat.
U nás máte jistotu, že se budeme snažit o maximální spokojenost. Pro nás je to další podnět k tomu, abychom naše služby neustále zlepšovali.
Pokud se Vám však bohužel stane, že na zboží zakoupeném u nás se v průběhu 24 měsíců (pokud není stanoveno jinak) projeví nějaká skrytá závada, postupujte prosím následovně.
Online reklamační formulář:
Vyplňte interaktivní formulář on-line
Co je třeba udělat na Vaší straně?
- Vyplnit Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, buď on-line, nebo si vytiskněte tento v PDF verzi a vyplňte ručně.
- Vložit vyplněný formulář k vracenému zboží. Nemáte-li možnost tisku, vyfoťte a pošlete emailem na reklamace@garnyze24.cz.
- Ujistit se, že vracené zboží je v pořádku = nepoužívané, nepoškozené, čisté, kompletní
- Řádně zabalené zboží odeslat (na vlastní náklady) na adresu:
Adresa pro doručení reklamací je následující:
Garnýže24.cz
Čs. Armády 219/20
743 01 Bílovec
Zboží dobře zabalte, tak aby nedošlo v rámci přepravy k nějakému dalšímu poškození zboží. V případě, že jste si vytiskli PDF verzi a vyplňovali ručně, jeden z formulářů přiložte do balíku.
Jak budou postupovat Garnýže24.cz?
- Zboží, po jeho obdržení, zkontrolujeme.
- Bude-li vše v pořádku, vrátíme Vám částku odpovídající dané položce na vystavené faktuře.
- Peníze vracíme ihned = obvykle v rámci 1-3 pracovních dnů.
- Bude-li třeba, spojíme se s Vámi...
Pokud si chcete přečíst více, řídíme se Reklamačním řádem, který slouží i pro odstoupení od kupní smlouvy a má transparentní pravidla.
Postup můžete konzultovat na telefonu +420 739 007 775 nebo emailem reklamace@garnyze24.cz.
Jednodušší už to být nemůže 😉