AKCE končí za:
» VYUŽIJTE 🎁 ZIMNÍ VÝPRODEJ AŽ 32%. AKCE platí do 22. BŘEZNA. «
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po - Pá: 8:00 - 16:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 500,00 Kč bez DPH a máte dopravu ZDARMA
Novinky
22.03.2023
❄ ZIMNÍ VÝPRODEJ 🎁 až 32%
Vážení zákazníci, V březnu jsme pro vás připravili 🎄 ZIMNÍ VÝPRODEJ ve výši až 32%. Nabídka platí jen do 26. BŘEZNA 2023. Neotálejte proto s případ... číst celé
24.02.2023
Spustili jsme pro vás rubriku PORADNA
Milí zákazníci, jsme velmi potěšeni, že Vám můžeme oznámit naši novou službu - videonávody, manuály v PDF a odpovědi na nejčastější dotazy v naší rub... číst celé
28.10.2021
Stínění 24 - další člen skupiny Sortiment 24 s.r.o.
Stínění 24 - další člen skupiny Sortiment 24 s.r.o. Vyzkoušejte také náš zcela nový eshop www.stineni24.cz Naleznete zde obrovské množství rolet, ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
BLOG
Chci garnýž kulatou a nebo hranatou?
23.02.2023
Chci garnýž kulatou a nebo hranatou?
Pokud stále nemáte jasno, kdy a za jakých okolnosti zvolit kulatou či hranatou garnýž připravili jsme pro Vás článek, který vás těchto obav může jedno... číst celé
10 důvodů proč si vybrat kovovou garnýž namísto dřevěné
23.02.2023
10 důvodů proč si vybrat kovovou garnýž namísto dřevěné
Když přemýšlíte o výběru garnýže pro své okno, jedna z prvních otázek, které si položíte, je, zda zvolit garnýž z dřeva nebo kovu? Obě možnosti mají s... číst celé
Proč mít v domácnosti kovové garnýže?
23.02.2023
Proč mít v domácnosti kovové garnýže?
Garnýže jsou skvělým doplňkem každé domácnosti a jejich výhody jsou mnohé. Pokud ještě váháte, zda si vůbec pořídit garnýže, připravili jsme pro Vás 8... číst celé
Zobrazit všechny články

pečet kvality - ověřeno zákazníky

  1. Úvod
  2. VŠE O NÁKUPU
  3. Reklamační řád

Reklamační řád internetového obchodu Garnýže24.cz provozovaného na internetové adrese www.garnyze24.cz

 

1. Základní ustanovení a vymezení pojmů

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

„Spotřebitelská smlouva“ je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.

„Prodávající“ Sortiment 24 s.r.o.; sídlo:  Rybná 716/24, 110 00 Praha 1; IČ: 14369338; DIČ: CZ14369338 (plátce DPH); zapsaný v obchodním rejstříku spisová značka: C 85211 vedená u Krajského soudu v Ostravě. Sortiment 24 s.r.o. je právní subjekt, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatelský subjekt, který přímo nebo prostřednictvím jiných společností dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je „Kupující“. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

„Kupující spotřebitel“ nebo jen „Spotřebitel“ je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

„Kupující, který není spotřebitel“, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.

2. Záruční podmínky

Vykazuje-li Zboží zjevné vady, tj. zejména pokud je Zboží Kupujícímu předáno v porušeném transportním obalu, je Kupující oprávněn Zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění Prodávajícím či na vrácení kupní ceny. Volbu provede Kupující.

V případě, že se po převzetí Zboží Kupujícím vyskytnou v záruční době vady Zboží, může Kupující uplatnit svou oprávněnou Reklamaci.

Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními Zákona, činí tedy 24 měsíců, s výjimkami stanovenými Zákonem. Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím.

Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční doba.

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení prodávajícího, IČ, místo podnikání.

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

Spotřebitel má při uplatnění záruky právo na:

jde-li o nepodstatné porušení kupní smlouvy, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

jde-li o podstatné porušení kupní smlouvy, právo na výměnu vadného zboží, odstoupení od kupní smlouvy, opravu vadného zboží nebo slevu z kupní ceny.

3. Vyřízení reklamace

V případě, že Kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad Zboží opravou a v záručním listu, je pro účely záručních oprav Zboží určený podnikatel odlišný od Prodávajícího, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, uplatní Kupující právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v záručním listu. Tyto informace lze případně nalézt v dokladu, který nahrazuje záruční list.

Reklamaci zboží je třeba provést v místě sídla firmy, tedy na adrese Prodávajícího.

Při převzetí reklamovaného zboží v místě sídla Prodávajícího je vystaven reklamační protokol, který je v písemné podobě zaslán spotřebiteli e-mailem nebo poštou nejpozději do 10 pracovních dnů od převzetí.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.

Reklamaci je možno považovat za vyřízenou až v okamžiku, kdy tuto skutečnost ohlásí Prodávající Kupujícímu nehledě na to, zda byla reklamace zamítnuta či uznána. Tato informace je předána Kupujícímu v elektronické či listinné podobě nejpozději následující pracovní den od vyřízení reklamace. Pokud Prodávající nekontaktuje spotřebitele do 30 dnů, má se za to, že vada je neodstranitelná a spotřebitel tak může nárokovat cenu výrobku zpět.

Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu. Náklady na dopravu hradí Kupující. 

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě poškození zboží v důsledku jeho opotřebení.

Nárok lze uplatnit za předpokladu, že zboží bylo využíváno v souladu s účelem, pro který byl vyroben a byla-li reklamace uplatněna ihned po zjištění vady, tzn. zamezilo se vzniku větší škody.

V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží.

4. Povinnosti Kupujícího

Kupující je povinen předat zboží do reklamace čisté vně i uvnitř, v opačném případě má Prodávající právo reklamaci odmítnout.

5. Odpovědnost Prodávajícího za ztráty

Prodávající nenese odpovědnost za případné ztráty věcí, pokud nebyly z batohu vyjmuty či z něho odstraněny (přívěsky apod.).

6. Závěrečné ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnost dne 1.10.2022.

Novinky z našeho blogu

Chci garnýž kulatou a nebo hranatou?
23.02.2023
Chci garnýž kulatou a nebo hranatou?
Pokud stále nemáte jasno, kdy a za jakých okolnosti zvolit kulatou či hranatou garnýž připravili jsme pro Vás článek, který vás těchto obav může jedno... číst celé
10 důvodů proč si vybrat kovovou garnýž namísto dřevěné
23.02.2023
10 důvodů proč si vybrat kovovou garnýž namísto dřevěné
Když přemýšlíte o výběru garnýže pro své okno, jedna z prvních otázek, které si položíte, je, zda zvolit garnýž z dřeva nebo kovu? Obě možnosti mají s... číst celé
Proč mít v domácnosti kovové garnýže?
23.02.2023
Proč mít v domácnosti kovové garnýže?
Garnýže jsou skvělým doplňkem každé domácnosti a jejich výhody jsou mnohé. Pokud ještě váháte, zda si vůbec pořídit garnýže, připravili jsme pro Vás 8... číst celé
Jak vybrat a koupit správnou garnýž?
22.02.2023
Jak vybrat a koupit správnou garnýž?
Záclonové garnýže jsou velmi výrazným praktickým prvkem interiéru každého domu.Jsou umístěny nad oknem, uchyceny do zdi či na strop, povětšinou dotvář... číst celé

platební brány garnýže24

Garnyže24.cz © 2012 - 2023 - Autorská práva vyhrazena
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz