Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po - Pá: 8:00 - 16:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
29.03.2020
Objednejte si službu zkrácení záclonové tyče na míru
Objednejte si službu zkrácení záclonové tyče na míru Většina našich zákazníků požaduje garnýže, záclonové tyče včetně jejího příslušenství do různých... číst celé
25.03.2020
Je to tady! Rozvážíme i na Slovensko
Rozvážíme i na Slovensko Tak jste se dočkali. Velká změna v tomto roce! Nově začínáme ve větším rozvážet taky na Slovensko. Reagujeme tak na vyšší a... číst celé
21.03.2020
Zavádíme pokročilou filtraci produktů
Zavádíme pokročilou filtraci produktů Od 21.3. 2020 spouštíme na eshopu Garnýže24.cz novou pokročilou filtraci, která plnohodnotně nahradí předešlou.... číst celé
Zobrazit všechny novinky

pečet kvality - ověřeno zákazníky

 

  1. Úvod
  2. Novinky
  3. Chceme být s Vámi v blížším kontaktu
Chceme být s Vámi v blížším kontaktu
19.03.2020

Chceme být s Vámi v blížším kontaktu

V letošmím roce jsme si mezi našimi zákazníky udělali takovou menší anketu. Chtěli jsme zjistit, jak moc je komunikace s eshopem pro ně důležitá a ideálně, jaké komunikační kanály k tomu využívají?

 

Výsledky jsou celkem zajímavé:

 

Dále jsme od našich zákazníků zjístili:

  • že téměř 33% zákazníků volá,
  • další podobná skupina spíše introvertnějších zákazníků volí zákaznické podpory a chatboty,
  • necelých 24% pak komunikaci přes email
  • a necelých 8% z eshopu raději odejde hledat jinam než, aby se s kýmkoliv na eshopu poradili.

Co z toho všeho vyplývá?

Tato data nám pomáhají lépe vnímat potřeby Vás, našich zákazníků a my tyto potřeby vnímáme a vnímat chceme.

Budeme hledat a již nyní hledáme cesty, jak Vám kominikaci s námi usnadnit a zároveň u toho využívat moderní nástroje komunikace.

 

Zkrátka a jednoduše chceme Vám být blíž!

Z tohoto důvodu zavádíme mimo telefonní a emailové podpory, taky podporu zákaznickou, abyste se nás mohli na cokoliv zeptat a to velmi jednoduše již na eshopu než formou složité mailové komunikace.

Tímto chceme vyhovět aktuálním požadavkům, které sebou dnešní doba klade.

Jak s námi můžete nově komunikovat?

Nové komunikace formou zákaznické podpory bude fungovat od 19. 3. 2020 a lze ji uskutečnit pomocí okénky v pravém dolném roku eshopu. Pokud pracovníci naší zákaznící nebudou k zastižení online i tak nám můžete zanechat vzkaz.

 

Děkujeme.

Garnyže24.cz © 2012 - 2020 - Autorská práva vyhrazena
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.