


Chceme být s Vámi v blížším kontaktu
V letošmím roce jsme si mezi našimi zákazníky udělali takovou menší anketu. Chtěli jsme zjistit, jak moc je komunikace s eshopem pro ně důležitá a ideálně, jaké komunikační kanály k tomu využívají?
Výsledky jsou celkem zajímavé:
Dále jsme od našich zákazníků zjístili:
- že téměř 33% zákazníků volá,
- další podobná skupina spíše introvertnějších zákazníků volí zákaznické podpory a chatboty,
- necelých 24% pak komunikaci přes email
- a necelých 8% z eshopu raději odejde hledat jinam než, aby se s kýmkoliv na eshopu poradili.
Co z toho všeho vyplývá?
Tato data nám pomáhají lépe vnímat potřeby Vás, našich zákazníků a my tyto potřeby vnímáme a vnímat chceme.
Budeme hledat a již nyní hledáme cesty, jak Vám kominikaci s námi usnadnit a zároveň u toho využívat moderní nástroje komunikace.
Zkrátka a jednoduše chceme Vám být blíž!
Z tohoto důvodu zavádíme mimo telefonní a emailové podpory, taky podporu zákaznickou, abyste se nás mohli na cokoliv zeptat a to velmi jednoduše již na eshopu než formou složité mailové komunikace.
Tímto chceme vyhovět aktuálním požadavkům, které sebou dnešní doba klade.
Jak s námi můžete nově komunikovat?
Nové komunikace formou zákaznické podpory bude fungovat od 19. 3. 2020 a lze ji uskutečnit pomocí okénky v pravém dolném roku eshopu. Pokud pracovníci naší zákaznící nebudou k zastižení online i tak nám můžete zanechat vzkaz.
Děkujeme.