AKCE končí za:
» VYUŽIJTE PODZIMNÍ 🍂 SLEVY AŽ 32%. Nabídka PLATÍ JEN DO 2. ŘÍJNA «
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po - Pá: 8:00 - 16:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 500,00 Kč bez DPH a máte dopravu ZDARMA
Novinky
29.09.2022
🍂 Podzimní SLEVY AŽ 32%.
Vážení zákazníci, všichni okolo nás zdražují, jen my ne. V měsíci září jsme pro vás připravili výrazné PODZIMNÍ SLEVY ve výši až 32%. Platí jen do 2.... číst celé
28.10.2021
Stínění 24 - další člen skupiny Sortiment 24 s.r.o.
Stínění 24 - další člen skupiny Sortiment 24 s.r.o. Vyzkoušejte také náš zcela nový eshop www.stineni24.cz Naleznete zde obrovské množství rolet, ... číst celé
24.08.2021
Nová Provozovna - větší prostory
Vážení zákazníci, velký zájem o dodávanou stínící techniku (rolety, garnýže, žaluzie a plisé) naší společnosti a její následný růst, si vyžádal inves... číst celé
Zobrazit všechny novinky

pečet kvality - ověřeno zákazníky

  1. Úvod
  2. Novinky
  3. Chceme být s Vámi v blížším kontaktu
Chceme být s Vámi v blížším kontaktu
19.03.2020

Chceme být s Vámi v blížším kontaktu

V letošmím roce jsme si mezi našimi zákazníky udělali takovou menší anketu. Chtěli jsme zjistit, jak moc je komunikace s eshopem pro ně důležitá a ideálně, jaké komunikační kanály k tomu využívají?

 

Výsledky jsou celkem zajímavé:

 

Dále jsme od našich zákazníků zjístili:

  • že téměř 33% zákazníků volá,
  • další podobná skupina spíše introvertnějších zákazníků volí zákaznické podpory a chatboty,
  • necelých 24% pak komunikaci přes email
  • a necelých 8% z eshopu raději odejde hledat jinam než, aby se s kýmkoliv na eshopu poradili.

Co z toho všeho vyplývá?

Tato data nám pomáhají lépe vnímat potřeby Vás, našich zákazníků a my tyto potřeby vnímáme a vnímat chceme.

Budeme hledat a již nyní hledáme cesty, jak Vám kominikaci s námi usnadnit a zároveň u toho využívat moderní nástroje komunikace.

 

Zkrátka a jednoduše chceme Vám být blíž!

Z tohoto důvodu zavádíme mimo telefonní a emailové podpory, taky podporu zákaznickou, abyste se nás mohli na cokoliv zeptat a to velmi jednoduše již na eshopu než formou složité mailové komunikace.

Tímto chceme vyhovět aktuálním požadavkům, které sebou dnešní doba klade.

Jak s námi můžete nově komunikovat?

Nové komunikace formou zákaznické podpory bude fungovat od 19. 3. 2020 a lze ji uskutečnit pomocí okénky v pravém dolném roku eshopu. Pokud pracovníci naší zákaznící nebudou k zastižení online i tak nám můžete zanechat vzkaz.

 

Děkujeme.

platební brány garnýže24

Garnyže24.cz © 2012 - 2022 - Autorská práva vyhrazena
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz