tel. 739 000 639


prodej@garnyze24.cz

 



DOPRAVA ZDARMA
DOPRAVA A PLATBY ZA GARNÝŽE

 

Dopravu zajišťujeme smluvními přepravními službami ponejvíce Českou poštou (Balík do ruky, Balík na poštu), ale i ostatními přepravci jako jsou např. PPL, DPD, TOP TRANS (na přání zákazníka).


DOPRAVA ZDARMA!

Při objednávce nad 3.000 Kč bez DPH Vám objednané zboží zašleme zdarma!  Vy platíte jen 45Kč u dobírky a poplatek za dopravu hradíme my. V případě platby převodem neplatíte nic!

Při doručení prosím zásilku vždy pozorně prohlédněte. Pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, otevřete jej prosím v přítomnosti kurýra a bude-li zboží poškozeno, odmítněte je převzít.  Pokud balík s poškozením převezmete a případné poškození způsobené v průběhu dopravy objevíte později, nemůže dopravní společnost reklamaci uznat.

 

1. Způsoby platby

Způsob platby si zvolíte v závěru objednávacího procesu. Nabízíme Vám následující možnosti placení:

a) Dobírkou – za zboží zaplatíte při převzetí zboží kurýrovi spediční firmy Toptrans. V případě platby na dobírku účtujeme ve všech případech dobírkovné 45,-Kč.

b) Bankovním převodem – jakmile odešlete svou objednávku, automaticky od nás obdržíte na zadaný e-mail potvrzení o přijetí. Preferujete-li platbu bankovním převodem, obdržíte následně e-mailem výzvu k úhradě objednávky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést. Platba je zcela zdarma! V případě doručení peněžní částky na náš účet obdržíte potvrzující email o platbě.

 

2. Doručení přepravní společností (dále „přepravce“)

Standardní dodací termín prostřednictvím dopravní společnosti je následující pracovní den po dni, kdy byla zásilka přepravci předána. Běžná doba dodání je mezi 8:00 a 16:00. Ve vybraných městech  ČR, kde má přepravce rozvozové středisko lze prodávajího požádat o dodání zásilky odpolední rozvážkou v rozmezí 16:00 až 20:00. Zájem o dodání odpolední rozvážkou prosím uveďte do poznámky v závěru objednávacího procesu.

O odeslání vašich garnýží budete vždy předem informováni a to emailem. V den dodání budete také kontaktováni řidičem telefonicky na telefonní číslo uvedené v kontaktních údajích.

Pokud zásilka nebude kupujícím od přepravce převzata, bude navrácena prodávajícímu, prodávající má v tomto případě právo objednávku zrušit a žádat po kupujícím úhradu dopravného v plné výši tam i zpět. Nebude-li dopravné kupujícím uhrazeno na účet prodávajícího do 10 dní ode dne, kdy zásilka nebyla kupujícím převzata, je prodávající oprávněn účtovat kupujícímu penále z prodlení ve výši 1% z ceny dopravy za každý (i započatý) den prodlení.